another tough tuesday

godmorgon!
tisdag igen, shit vad veckorna går fort alltså. julafton om 6 dar? känns inte så. har inte köpt en enda julklapp, vet inte om jag ska köpa någon heller? blir väl något enkelt till familjen, vet bara inte vad. allt känns så tråkigt. har ni någon bra idé så kom gärna med förslag. kanske bara gör en storstädning medan de är på jobbet o sen även om jag inte är bästa kocken gör en ordentlig julmiddag osv. det tror jag iaf dom skulle uppskatta mer än någon onödig liten present.

nåväl, chefen väckte mig idag. ska jobba 14-19, nice! sen skulle jag få jobba imorgon o torsdag också. skönt att tjäna cash. måste ta mig till svartöstan snart o rasta en liten byracka där. tror det får bli bussen dit o kanske gå hem. går fortare så, hehe.

nu är det dags för frukost för mig o mina vovvar!
ha en bra dag.


dagen har flytit på riktigt bra faktiskt. blev att ta hand om milda istället för tzuni, ska ha henne imorgon också. jobbet gick rätt fort. roligaste som hände var väl att afghanen var in o handla, haha. åt middag hos josse på rasten, gött! efter jobbet blev det hem, packa väskan o fara iväg till gymmet! dags att ta sig i kragen helt enkelt.

imorgon blir det hårda puckar, börjar jobba redan 7. ändå skönt att sluta tidigt så man hinner göra annat under dagen! måste in till arbetsförmedlingen också en sväng. sen blir det tidigare träning imorrn så man kan ha en soooft kväll framför tvn/datorn. så ser mitt närmsta dygn ut på ett ungefär.
strax är det dags för sängen!
godnatt :)


YEEEEEEEEEEEEEEEEEES! NYÅR BLIR HEMMA!
tydligen någon som avbokat eller nåt för nu fanns ungdomsbiljetter 1 jan till sthlm. fan va nöjd & nu är det bokat. så nu finns inget som stoppar att den FETASTE nyårsfesten kommer äga rum i mitt hus & där med basta!

WOHOOOOOOOOOO FEEEEEEEEEEEEEEEST! like last year ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback