hård dag

hann bara sova ca 3 h inatt. kom i säng väldigt sent o sen ringer coop väldigt tidigt. "hej, kan du komma o jobba?" jag minns inte vad jag svara, men fick iaf somna om i en halvtimme innan jag skulle upp. haha bäng som jag var hann jag under den halvtimman drömma om en hel dag på coop, haha arbetsskadad allready.

tog mig iaf iväg till jobbet, tror jag gått o sett ut som ett levande lik men vem bryr sig. jobbat 10-19, sen hem o chilla resten av kvällen. knappt orkat stå upp. blir nog sängen snarast.

imorgon tänkte jag ha en väldigt nyttig dag och göra massa viktiga saker. först sova ut ordentligt, sen träna tidigt. plugga mycket körkortsteori, kanske baka. sen blir det väl kanske att umgås med gänget någonting hoppas jag. och om snart 2 dar är det nyårsafton, trevligt att festa tillsammans med alla tjejer o kanske lite fler. vi får se vilka som dyker upp helt enkelt, jag lär hur som helst "dyka ner", haha ;)

sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Sarrrrra

Vi ska dyka ner tillsammans baby! ;) Tror Sabbe kommer också förrästen!

Och jaa, klänningen är fett nice :D :D

2007-12-29 @ 16:35:33
URL: http://SARRRRA.blogg.se
Postat av: visomvie

Söt blogg du har.

2007-12-30 @ 19:05:22
URL: http://www.visomvie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback