måndag

frustration!
mina högtalare sluta just fungera, förhoppningsvis bara tillfälligt men jag anar att dom har gett upp för gott! blev direkt att gå ner till mammsen o säga vad veckans inköp blir. ännu en för tidig julklapp, det gillar jag. går ju inte att sitta vid datorn utan musik.

dagen på coop var väl lik de andra. fast det bjöds på ovanligt mkt uppe i personalrummet. gick dit på en "extrarast" o fann till min tjockis glädje 2 bullängder, frukt, chips, nötter o godis! haha blev en god rast. satt lite i kassan o sen hade jag mest hand om frukt & grönsaker. gillar inte det området egentligen men gött när man börjar bli färdig med sysslorna o kan sitta i fruktlagret o äta sig mätt :)

blev att vara träningsledig idag. kände att jag inte hade råd att åka buss till gymmet, hehe hårda tider. har chillat ordentligt, känns som att kvällen varit hur lång som helst. pluggat lite körkortsteori, men det är groteskt tungt. under tiden man läst en sida har man hunnit gäspa säkert 10 ggr, minst. påminner en om hur tungt det var att gå i skolan o plugga till alla de där feta fysik & historieproven osv. nej usch, tack o lov är man klar med det för ett tag framöver!

nu ska jag antingen plugga lite mer teori, lutar åt att jag inte gör det, eller så blir det kanske sängen. skulle vara skönt att sooooova bort den här vintern!


o nästa år är det softination som gäller, right?

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback