måndag

blev att jobba idag iaf, man kan ju inte vara klen. gick dock o såg ut som en hund halva dagen då jag hade huvudet på sne, haha gulligt. på lunchen börja jag proppa i mig ipren o efter jobbet också så nu gör de inte ont iaf. lite sne & stel är jag nog ännu faktiskt. annars gick jobbet bra, bara 4 dagar kvar nu - SKÖNT. självklart hoppas jag att jag kan få extrajobb sen, men det lär vara endast kvällstid, så då får jag sovmorgon! ska bli skönt att ha ett slött liv ett tag igen, sen får vi se hur länge det blir.

ska på arbetsintervju imorgon igen. lokalvårdare på ngt miljöblabla(?) haha. man söker ju så mkt jobb så när någon hör av sig har man ingen aning om vem det är. tror det är deltid, men vet inte hur mkt? haha, jaja vi får väl se hur det går, ingen idé att förbereda sig.

efter jobbet idag har jag bara tagit det riktigt lugnt. lagat mat med brodern, duschat o vart ut med älsklingarna osv. saknar träningen lite faktiskt. när man inte får träna är man sugen, annars inte, ungefär.


nä, nu ska jag äta nåt o sen blir det nog snart sängen. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback