måndag

godförmiddag!
härliga vi är. jag o pappa har råkat boka sthlm-luleå istället för tvärtom när jag ska ner 1:a januari. haha går inte att ändra heller så det får nog bli en extra resa någon gång nästa år. man kan boka om datum iaf. nu är bara problemet hur jag ska ta mig ner istället? finns inga ungdomsbiljetter kvar. kan välja mellan sittplats på tåg, vilket inte känns allt för lockande, eller att ha is i magen o chansa på en sista minuten/flygliftning. haha ett högt spel att spela. ska nog ringa o fråga hur det brukar se ut efter nyår. just nu fanns det iaf ganska gott om plats men det är ju 2 v kvar så :s

jaja nu måste jag ta en dusch, fyfan vad smutsig jag är!! haha


tror jag kollade rätt tidigare under dagen & då fanns sittplatser på tåget kvar men när jag sen var in på eftermiddagen så var tydligen allt slut. SUCK! nu ser det ut som att jag får fira nyår "ensam". känns ju iaf så. hade ju velat fira med alla tjejer här uppe, men icket. måste nog åka ner 29:de eller nåt. får se om jag åker hela vägen till gbg eller om jag stannar i sthlm. troligtvis blir det väl sthlm. får väl skåla på tolvslaget med någon annan ensam hemlös stackare! försöka förgylla deras nyårsafton. någon måste ju göra det!

annars vart det en lätt umgängessup med jossan ikväll. lite whiskey är alltid gott. nu har hon dragit vidare mot tuna så jag softar här för mig själv. ska ut med vovvarna en sväng nu.

sov gott!


min blogg är under konstruktion som ni kanske ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback