MITT 2007

inte ofta jag fyller i såna här listor, men i brist på annat att spendera tiden på så varför inte. Sen glömmer man säkert en hel del såklart.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Säkert en massa. Det som jag kommer på närmast är att jag rökte/snusa någon gång. haha usch, äckligt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte ha nyårslöften och tror inte jag hade det i år heller. Men inför nästa år ska jag nog komma fram till nåt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen av mina närmsta, men vissa bekanta.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och tacksam är jag för det.

5. Vilka länder besökte du?
Mest har man ju vart runt i Sverige. Men annars Spanien, England, Turkiet och Bulgarien. Kikat över till Finland vid behov av alkohol också, haha.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?!
Svår fråga. Lite mera äventyr & att uppleva nya kulturer, vilket troligtvis kommer 2008.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?1
1. Studentdagen 2. Min födelsedag, HAHA. 3. Hela Sunny Beach resan.

8. Vad var din största framgång 2007?
Studenten och slutbetyget.

9. Största misstaget?
Svår fråga. Ett stort misstag skedde i samband med resan till Turkiet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har jag nog varit men inte mer än vanligt. Blev läskigt sjuk i Bulgarien, haha shit asså "klockan". Är dock för det mesta ganska frisk och skadefri tack och lov.

11. Bästa köpet?
Köpte massa fint och snyggt i London men reggaetröjan måste ju vara nr 1 helt klart. Sen all alkohol, haha.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom alkohol, resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt många "happy moments" såklart. Alla mina vänner, familj, hundar.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Vart ska vi börja? Hector Al Father - Rumba, Fedde la Grand - Put your hands up for "ditrit", Alex Gaudino - Destination Calabria, Ison & Fille - FAKKA UR, Carol Cool - Upside down, Soldiers of Jah Army överhuvudtaget osv osv. Haha det är många fler!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svårt att säga, rätt jämnt tror jag. Kommer både glada och ledsna dagar varje år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med Sara (trist att du bor en bit bort, saknar dig!) och Neshtiman. Självklart önskar jag att jag rest mer men samtidigt har jag varit lite ekonomisk. Önskar även att jag tränat mer, haha.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Om jag ska vara smart så är det att jag skulle druckit mindre alkohol, men näe ändå inte. Kanske att jag "allmänslöat" lite för mkt.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen. Trist att inte fira med släktingar i år, men det kommer.

19. Blev du kär i år?
Nej, inte bokstavligt talat.

20. Hur många one night stands?
No one, no one.

21. Favoritprogram på TV?
Kollar väldigt sällan på tv, därför har jag väl inget?

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ogillandet har vuxit sig starkare mot vissa iaf. Finns verkligen riktiga idioter här i stan som inte är värda att nämnas vid namn.

23. Bästa boken du läste i år?
Shit, vet inte om jag läst en hel bok i år. Möjligtvis någon i samband med skolan. Det blir ett nyårslöfte till nästa år, läsa mer böcker än 2007. Det är ju kul om det är bra böcker, även lärorikt.

24. Största musikaliska upptäckten?
Hm, haha techno möjligtvis? Kan vara riktigt nice att festa till måste jag erkänna. Annars är det väl diverse reggae.

25. Något du önskade dig och fick?
I julklapp eller i största allmänhet? I julklapp ja. Annars vet jag inte om jag önskat mig något, men det fick jag säkert.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Hm, vet inte. Inte i julklapp iaf.

27. Årets bästa film?
Hm, kollar inte så mycket film faktiskt. En bra som jag har på minnet är Step Up och sen Human Trafficking. (tror inte den kom i år dock)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Vad gjorde vi inte? Umgicks med Neshtiman, hade pappas lägenhet för oss själva i Stockholm. Resten är en historia i sig, kul hade jag iaf, HAHA!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja säkert, men jag nöjer mig nog med hur det har blivit.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
SLAPP!

31. Vad fick dig att må bra?
Alkohol (halvt ironiskt), musik, resor, sol, vänner, familj och alla nya människor man träffa.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jacob Hemphill var jag ruskigt sugen på under URF.

33. Vem saknade du?
Har saknat vissa vänner till och från, annars vet jag inte faktiskt.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Många i Bulgarien, några under URF. Men bäst var nog Lena och Sören i Turkiet, shit vilka underbara människor!





lite bilder jag hitta på datorn från det gångna året, MINNEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback