onsdag

skönt att ha sovmorgon även om jag inte förvalta den på bästa sätt. kunde inte somna om efter halv 10. sen blev det att promenera hela morgonen känns det som. först ut med sina egna hundar. sen tänkte jag cykla med bosse upp till svartöstan o ta ut hunden där. men låset till cykeln är knas, tror det blir att bita upp det. blev istället tvungen att gå hela vägen. som tur var har jag en snäll bror som kom o hämta mig efteråt, hade inte pallat gå tillbaka. sen har jag duschat o letat efter mitt pass. måste ju få ut min lön!

börjar jobba om ca 1 h, ska bli lite spännande. haha ne men skönt att prova jobba kväll. blir nog mindre slitgöra o mer kassa. kanske finns där något gott att äta? ;) slutar iaf 23 o efter det lär väl sängen ligga nära till hands. ingen träning idag heller alltså, vart lite väl mkt vila på sistone. bra att jag tog mig i kragen igår.


på fredag äre dags för nice vibes i svartöstan, soooft det ska bli. ser fram emot det enormt mkt! fick även höra igår att det händer nåt spännande på club magma? nästa lördag. måste kolla upp det lite mer! 

nu ska jag chilla sista timmen, lev väl gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback