silly saturday

orkar inte sammanfatta kvällen själv igår så därmed hänvisar jag till malins blogg, malinniska.blogg.se
HAHAH freaky var det iaf, på sitt sätt. all inclusive-festen var ett fiasko, tur att det var JULREA på shots & öl på kvarterskrogen, hahahah jag säger bara, freaky friday every friday!

idag blir det väl silly saturday. tror det blir gänghäng av något slag, g-unit. kanske film eller sällskapsspel, vi får se.

förresten fick jag jobba redan igår. fick betalt från 14-19, även om jag egentligen skulle jobbat "gratis" till 17 pga min praktik. så det kändes ju bra! chefen skulle höra av sig på måndag igen, kanske jobb på tisdag. tills dess äre chiiiill, fan va skönt :)

nu vet jag inte vad jag ska göra, men något blir det. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback