torsdag

gick bra att jobba kväll igår, finns inte så mkt att göra dock så blir lite långdraget måste jag säga. som tur är finns det ju som vi vet lite flummigt folk som härjar på örnäset kvällstid, man kan ju alltid ägna sin tid åt att skratta åt dom. efter jag kom hem blev det sängen rätt snabbt.

börja 10 idag, skönt med lite sovmorgon. dagen gick rätt fort sen, var till tandläkaren. hon sa bokstavligen åt mig att ta mig i kragen, HAHA! hade senast lovat att använda tandtråd för att förhindra hål, hade då början till hål. tydligen så hade "hålen" försvunnit iaf utan att ha använt tandtråden o borstat tänderna endast när jag verkligen kännt mig tvungen. så jag blev rätt nöjd. tydligen har jag väldigt bra salivavsöndring, tackar för det. dagens ros till mitt saliv!

sen fick jag veta att jag ska få lön för att jag jobba igår, man får ju inte praktisera kvällstid. nöjd blev jag! klagar inte över sovmorgonen, sen färre timmar o extra lön på det! fick även nyss veta av mamma att regeringen inte fick sänka bidraget till oss som redan är inne i vår praktik, inte innan nyår iaf. det betyder att jag den här månaden kmr få gott om cash faktiskt. kmr ju även få en del av de hundarna vi rastar varje vecka. satsar på att ha 10000 efter jul, vilket inte lär vara omöjligt alls. att ha så mkt pengar är väldigt ovanligt för att vara mig kan jag ju säga ;) NÖJD är dagens ord, ska somna med ett leende på läpparna.

efter jobbet blev det träning med jossan, skönt att ta sig i kragen! blir nog imorgon också :) sen har jag bara chillat rejält, kollat lite fotboll. snart blir det sova! måste vara utvilad till imorgon. NICE VIBES i svartöstan, ah vad underbart :) BIG UP!

sov goooooott för det ska jag verkligen göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback