torsdag

jag måste erkänna att det är väldigt mysigt med jul om man kopplar bort sig från stress o julklappar. jag tycker om stämningen, pyntet, mörkret (vet inte vrf?). en kortare period av mörker kan vara mysigt, haha. dock gillar jag inte kylan o kommer aldrig att göra heller. skönt med sommar året om!

vinterdagarna ser alla ungefär likadana ut. händer väl en del roliga saker på coop då & då, vissa gubbar som är lite speciella o vissa allmänt tröga. efter jobbet blir det ofta träning o sen rätt lugnt. på helgerna slutar det allt som oftast med en flaska i handen o ett härligt rus :) 

har kommit igång med träningen igen efter några dagars uppehåll (nackjävel!). skönt att ta sig i kragen även om det inte alltid är så lockande. om 2 v får man pengar igen, gööött! 

nu blir det snart en god kaffe.
peace!


OBS!
jag o malin har startat nytt företag. JULREA NU! vi söker även nya medarbetare, kontakta oss för vidare information ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback