torsdag

dagen har varit ganska tuff faktiskt. vakna o var gudomligt trött, inte kul alls att behöva stiga upp även om jag hade sovmorgon. hann inte äta frukost så som tur var fick vi julbord på jobbet, det var faktiskt jävligt gott! massa paradischoklad till efterrätt gjorde det inte sämre. haha sen var kvarterskrogen in o handla, kommer väl bli tal om "tjänster & gentjänster", HAHA ;) var för ovanlighetens skull även två riktiga "10-poängare" in o handla. dom behövde hjälp med att hitta nåt, men det kunde jag inte ge dom. hade kunnat ge dom nåt annat i ersättning för den dåliga hjälpen, haha faktiskt. gott lukta dom också, kanske lite för mkt parfym, men jag klaga inte..

nu är jag hemma på en kort "lunch", ska jobba till 21 istället för 19. dom behövde extrafolk ikväll o jag jobbar gärna. tror även det blir jobb imorgon kväll, fetnajs :) nu måste jag börja glida tillbaka, hoppas det händer något mer trevligt. kika förbi vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback