tuff tuesday

intervjun gick väl rätt bra ändå, fast tror jag borde vara mindre ärlig kanske. haha, "gillar du ordning & reda?". mitt svar blev nåt i stil med ".....aa... det gör jag väl..." haha, i själva verket trivs man i bombnedslag! annars har dagen tillbringats på coop som vanligt. nöjd blev jag när jag fick extrajobb bekräftat, chefen fråga om jag ville jobba på lördag. min sista praktikdag är fredag, så det kändes rätt nice. självklart vill jag jobba! vad gör man inte för pengar? istället för att supa(?) upp pengarna så håvar man in mera!

jag o josse svängde förbi banken på lunchen, satte in strax över 2000 spänn på vårt gemensamma konto o sen hämta jag ut min lön. skönt att se det öka! snart får man ju lön igen :) ska ta mig iväg nästa år, that's it!

efter jobbet har det varit lugna puckar som vanligt. käkat mat, vart ute med älsklingarna, sett fotboll osv. lyssnat på tuff tuesdays, sweeet! varje tisdag, tune in - www.vibes46.com för alla softare där ute, haha.


imorgon kanske det blir träning? tror nacken är fit for fight igen. snart är det väl läggdags för de flesta så då får jag önska er en god natt!


Kommentarer
Postat av: pantburken

man har ALLTID råd att supa det är bara du som är snål ;)

2007-12-12 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback