fredag

hemma på lunch. ätit tacopaj som vanligt, jävligt gott :)
hörde mamma o emil snacka om körning där nere så bestämde mig för att ta mig i kragen så att säga. ringde upp körskolelärarn o fixa så jag kan sätta igång på allvar med teorin nu. det får bli lite av kvällens projekt. plugga teori, hehe. inte det allra roligaste kanske, men det måste ju göras. soft sen när man kan glida omkring med bilen o lyssna på helsoft musik, sweet!

nu efter lunchen blir det kassa tror jag. ska gå tillbaks till jobbet o ha ett fett leende på läpparna resten av dagen för nu är det snart heeeelg!

då var det helg, fan va skönt. är lite allmänt sliten, veckorna är hårda i dessa dar, haha. hade kommit in ett antal saffransemlor till personalrummet efter lunchen o tjock som man är innerst inne så vart det några för mkt! hehe, har väl haft 1 h för mkt rast idag. sprungit ut dit titt som tätt o tryckt i mig en. även godis fanns, haha fylla fickorna! sen tala jag med chefen om att jobba kväll nästa vecka. han ansåg att det skulle "vara bra om jag var med när dom stänger så jag vet hur det går till. då kan jag ju hoppa in direkt efter praktiken är slut" hehe, tror inte han missade det nöjda leendet. men nu ska jag inte vara allt för positiv om allt skulle gå åt helvete ändå. till den andra praktikanten som sluta idag hade han sagt att han kunda behålla chipnyckeln OM det blir extrajobb. måste ha nåt med min charm att göra ;) 

nu måste jag söka lite andra jobb, jobbjobbilijobbigt men man måste ju. sen får vi se vad som händer ikv, hade nog blivit att supa om jag inte hade vart smart. ska spara pengar, kan inte dricka varje helg helt enkelt.


haha man är ju fast i träsket, blir visst att supa. josse har länsat sin morsas barskåp o vi förstår ju alla att då kan inte jag tacka nej! så nu är hon o flaskan påväg :) fan va gööööött... nu är de sup igen! (nu är de jul igen)

kultiration om en vecka, SOFT


Kommentarer
Postat av: mölin

alla har vi en tjockis inom oss!

2007-12-01 @ 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback