måndag

gokväll!
då har även jag skaffat en blogg. förstår mig inte på hur man ändrar saker & ting men det kommer väl. det får se ut som det gör tills dess :)

fick ju en för tidig julklapp av pappa förra veckan, tjata mig till ett träningskort. skönt att komma igång med träningen igen! man har ju blivit en bulle efter den hejdlöst onyttiga sommaren.
så nu har jag o jossan tränat fredag, lördag, söndag o idag. klå det! haha imorrn blir det vila, tror jag? ;)
praktiserar annars hela dagarna på coop. rätt chill faktiskt, bra träning också. imorrn ska jag börja sitta i kassan. haha vilket fetto man är där.. dom tar ut massa bröd, bullar o annat gott o kastar det även om det är några dar kvar på dom bara för att det är överfullt i hyllorna. tror du inte man går dit o trycker i sig en halv eller hel butterkaka bara sådär o förstör bevisen ;) haha hoppas dom inte har nån övervakningskamera där bak, isf är jag nog rätt busted! men hitills har ingen sagt nåt så än kan jag fortsätta gotta mig rätt mkt!

för tillfället pallar jag inte skriva mer, ska gå ner o fixa nå kvällsfika. måste ju i säng snarast också, upp ca 7 imorgon.. mer chill då man var arbetslös helt o hållet! men samtidigt gött o göra ngt om dagarna, man blir piggare o inte så jävla slö som man blir om man sover & degar 24/7.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

träna inte bort go magen bara ;)

2007-11-20 @ 15:24:02
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback