måndag

jobb idag och fortfarande lika jobbigt att kliva upp när larmet ringer, man måste bara ställa om den några minuter. det ger faktiskt, känns det som :)

gick väl bra på coop, dagen gick rätt fort. har börjat missköta tiderna lite. försenad på morgonen & på lunchen. sen gick jag hem för tidigt också, men tror ingen märker nåt ändå så det är chill! efter jobbet blev det snabbt hem o sen iväg o träna. var verkligen tvungen att ta mig i kragen idag! blev ett bra pass, tyvärr blev coren inställd. sen har kvällen varit lugn, inte så man pallar ta sig ut genom dörren i onödan.

sen har man blivit raggad att kanske börja spela fotboll igen. hade vart skoj måste jag erkänna! nog saknar man den där tävlingsandan ibland, svetten som rinner o allmänt lattj! luleå damfotboll söker äldre och erfarna spelare, hm vet inte om jag kan påstå att jag stämmer in på ngt av det men okej. blir nog att gå dit o testa iaf, tror jag får med mig sabina också! tänkte även höra med ferran & nerran. sen ska dom se att dom har en bra grund att bygga på ;) nä usch vad otränad man kommer känna sig, död efter 5 min möjligtvis. haha vi får se!


nu är det nog dags att hoppa i säng, en hård morgondag väntar!
sov gott

Kommentarer
Postat av: sarra

ååh shit va kuuul att spela fotboll igen!
hade fan varit på om jag bott i luleå -_-
fuskigt!

2007-11-27 @ 23:02:34
URL: http://SARRRRA.blogg.se
Postat av: therese # 14

haha, vi borde starta upp vårat lag igen, fan vad ksojj vi hade!:)

2007-12-04 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback