onsdag

hemma på lunch, avgudar luncherna. så himla skönt att få koppla av en liten stund. sätta sig ner, ÄTA o softa med lite musik.

har räknat ut min nya "timlön". nya regeringen har ju fixat så man får mindre pengar nu när man praktiserar. från och med december är det ca 1500/månad som gäller istället för 3500. skulle vilja se reinfeldt eller nån i hans feta regering göra det jobbet jag gör för dom pengarna. förstår inte hur dom tänker? ne justja, dom tänker inte alls o det gjorde inte dom som röstade på idioterna heller. ser dom inte längre än sin egen armlängd eller? aja, livet är inte rättvist. jag ska inte klaga! nästa år ska jag iväg från den här skiten ett tag. nästa vinters kyla vill jag inte uppleva.

nu efter lunchen är det dags för kassan. skönt med lite omväxling. efter jobbet blir det träning som vanligt. boxning står på schemat idag! kul med omväxling vad gäller träningen också :) ska kila tillbaks till coop nu, får skjuts av mamma så det är soooft.


mår fan aldrig så bra som just efter ett hårt träningspass! sitter o lyssnar på "söndagsmorgon" o alla sinnen är totalt avkopplade o tillfredsställda känns det som. finns inget bättre än att träna. annars kan man gå o deppa över vardagen o vara less på det ena eller andra, men nu känns allt jävligt nice. jävligt tillfreds med livet helt enkelt. träningen gör mitt liv! om du inte tränar, gör det, jag lovar det är så jävla roligt o man börjar må mkt bättre!

annars gick resten av dagen på coop mkt bra. satt i kassan ca 3 h. börjar se ännu ljusare ut med extrajobb känns det som. chefen tyckte jag skulle byta ut någon förmiddag mot kvällspraktik så jag skulle komma in i den rutinen också o prova på det. alltså så att jag vet hur det är kvällstid också. vad jag vet o uppfattar det som så har inte den andra praktikanten (han var där när jag börja..) fått det erbjudandet så det känns ju kul :) ganska mkt kvinnor/tjejer som jobbar där också så verkar ju vara ngt med det. hoppas hoppas! skönt med sovmorgon också, hehe.

nu ska jag käka nåt, ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback