söndag

halvångest inför jobb imorrn. upp halv 8 känns inte allt för lockande :/
helgen har annars vart trevlig. fredagen var lugn, träna och chilla hemma. sov rätt tidigt, man är ju rätt slut efter veckorna.


igår vart det lite fest, halvspontan kväll. josse kom hit, satt och chilla i vår nyskapade softarhörna på vindsvåningen ;) drack whiskey & cola, vilket smakar mycket bättre än all skit man brukar dricka. lyssna på soft musik ur mina lite mindre softa högtalare. snacka om våra framtidsplaner osådär. ska bli så jävla sweet :) sen drog vi ut på olearys. hitta ju inte mitt vanliga pass o har ju inget leg än så fick köra på ett gammalt pass från 90-talet. men det fungera bra, haha! malin hängde på oss, satt där o chilla tills det stängde. sen drog vi runt lite varstans tills vi hamna på färjan ca halv 3. fick komma in gratis då så blev en fulrunda in på dansgolvet osv. tror inte vi blev så populära, hehe. efter färjan hooka vi upp ferran också. försökte hitta oss en efterrätt, men det var snålt med det! käka lite på max o sen drog vi hemåt. taxichauffören var ju lite skrämmande. hahaha han verkade gilla hårt o rått ;) väl hemma stupa jag o ferran i säng rätt fort.


idag har det bara varit chill hela dagen, inte så man orkar ta sig i kragen dagen efter.

Blivit medlem på reseforum.se, tänkte man kanske kan få lite tips om man ska resa iväg långt. hehe, nu vet jag ju vad för fester som väntar där på andra sidan jorden, helt i vår smak! haha
"Än av dom bästa fester jag hamnade på var som ensam gringo på en favela-fest där det utanför stod beväpnade vakter med maskingevär och väll inne på festen så fanns det flera beväpnade killar. Tjejerna dansade till brasiliansk funk. (Ser i princip ut som om dom har sex på dansgolvet) Maten var gratis och cannabis röktes helt öppet. Grym fest helt enkelt. Helt i min smak."
bäst man håller sig på god hand med vakterna där, om inte så har ju josse ändå kommit fram till hur hon "vill" dö, haha!

nu blir det snart att däcka, sov gott allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback