tisdag

går verkligen inge vidare med att styla bloggen. fattar ingenting och är för trött för att äns försöka förstå! det får bli ett senare projekt.

idag har det varit praktik som vanligt, 8-17 hela veckorna. inte nog med det så har man en massa hundar att rasta i stort sett varje lunch, hehe tough life! men vad gör man inte för att få in lite extra cash :)
var meningen att jag skulle sitta i kassan idag, men chefen var typ sjuk så blev inge av det. blir säkert imorgon istället.

hände nåt läskigt idag. en kund ramla ihop mitt i allt (hjärtinfarkt eller nåt?) o slog i skallen. jag var först på plats o ser en gubbe ligga platt på mage o hela kroppen sprattla :s trodde han höll på att dö på stört! fixa dit några andra o såg till att de ringde ambulans. gubben verkade komma till medvetande iaf, men shit vad det blödde :/ var väl kanske 5 m därifrån men såg att det bildats en fet jävla pöl under honom osv.. jag tål inte blod, så jag höll mig på avstånd. han mådde iaf bra när de tog iväg han så det var ju skönt! resten av dagen var väl rätt lugn o intetsägande.

efter jobbet har jag bara chillat, sett lite heroes. har ju hört av alla hur jävla bra det ska vara så man måste ju kolla om det stämmer! sen har jag börjat fundera på att gå en bartenderkurs nästa år. får 1000 kr rabatt om jag anmäler mig innan 1 dec, så då blir det endast 9000 för 3 v :) jävligt nice hade det vart! bra att ha nåt i bagaget om man sen kanske söker jobb utomlands. när vi drar våran jorden-runt resa t ex..

nu ska jag borsta tänderna o hoppa i säng, jävulskt trött idag. blev inte så mkt sömn inatt, så det får tas igen nu. tung dag imorgon igen med hundrastning på lunchen, haha ja vad gör man inte för pengar? :D

sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback