tisdag

det är faktiskt rätt skönt att vara så där jävla trött så man somnar sittandes, om man har tillstånd att sova, vilket jag har nu :)

dagen har sett ut ungefär som den brukar göra. praktik såklart. kom försent imorse igen, haha. suttit rätt länge i kassan. lät lovande från chefens håll idag. "anja päärson, hur gåre i kassan? bra om du lär dig den ordentligt ifall det behövs folk över jul". nåt i den stilen, låter då som att det finns ganska goda chanser till extrajobb :) trivs som fisken i vattnet faktiskt, alla som jobbar där är jävligt trevliga. pratar med dom som om de vore i min ålder.

efter jobbet blev det träning såklart. viktigt att alltid ta sig i kragen, då kan man softa nöjt resten av kvällen. sen var jag tvungen att ta en promenad med älsklingarna också. är ensam hemma hela dagarna/kvällarna, jävligt soft. direkt man kmr hem från coop (är oftast rätt less & trött) slår man på en soft skiva på gärnet o genast kmr man på bättre tankar. reggae music makes me happy, always! har även sett lite fotboll ikväll, lyon - barca. riktigt bra match, det jag såg. barca lär gå hela vägen får vi hoppas!

btw, har halkat in på ordet soft mkt. haha men det är klart, det är ju jag som är "softanja" :D måste försöka ta mig till sängen nu, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback