torsdag

gäsp, ser suddigt redan. kan bero på skärmen också kanske. måste ha gammelfetvitingen när emil är hemma på besök. hoppas på att kunna låna en från kapten typ, pallar aldrig den här i 2 v.

dagen har varit sig rätt lik de flesta andra på senaste tiden. jobbet gick bra, flyter på rätt bra i kassan. efter jobbet blev det träning omedelbart. eller först lite ärenden. skicka blombud till skottys matte o köpa biljetter till kultiration nästa helg (SWEET!). josse hade mkt att göra i skolan så blev att träna själv. bandet var inte kul idag heller,  man går där o stirrar på en tv som inte säger nånting o varje minut känns som en halvtimme ungefär. men efteråt är det alltid en skön känsla :) blev lite sit-ups hemma också.

sen har jag tagit en varm dusch o sett fotboll. helsingborg vidare i uefa cupen för er som är intresserade, inte så många antar jag. men det är inte varje dag svensk fotboll lyckas, hehe. sen vann luleå hockey i scandinavium, verkligen inte varje dag det händer. så dagen har varit enbart positiv måste jag nog säga!

btw tror jag det blir bartenderskola i ayia napa istället, om det blir alltså. dom hade också till ungefär samma pris men man behövde inte skynda sig att anmäla. lär ju bli ganska fett med fest om man kör i sommar. då får alla komma ner o hälsa på så ska ni få en specialare a la ganja ;)

nu är det nog snart dags för sängen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback