dags för uppdatering i guess..

sara påminde mig om att jag har en blogg så får väl ta och skriva..

vad har hänt sen sist?

har vart och hälsat på lite släkt i lappland. inte allt för spännande kanske, mest intressanta var väl att jag såg en hårdrockare med lång skinnjacka vara ute och vandra på en bro mitt ute i ingenstans uppe i vittangi, haha.
sen har jag hunnit fylla 19, 359 dagar kvar till systemet. 19 år ju ändå en rätt onödig ålder.
fick väldigt fina presenter, haha vissa mer exotiska(?) än andra ;) lär komma till användning.
de "seriösa" presenterna var  typ pengar, jeans, reggaesamling, sprit. niceness!
har även jobbat några dagar. blir att jobba på coop hela sommaren, skönt. nära till arbetet, trevliga arbetskamrater, relativt slappt arbete. jag klagar inte :)

partyhatten på - födelsedagsfest här i huset i lördags. hade tänkt mig en väldigt begränsad skara, vilket aldrig håller, haha. pappa var nerstängd i källaren medans folk kom och gick titt som tätt. haha kul hade vi iaf!
drog till olle en sväng och fula på, snacka om dittan och dattan. efterfesten blev på mjölkudden. blev trött efter ett tag, sov nån timma innan det var dags för en klassisk walk of shame. alltid lika roligt.
dagen efter är alltid lika seg. vart lite skräpmat, städa bort festresterna. lukta riktigt unket måste jag säga!
sara var supergullig och städa hela mitt rum också, spika upp spegeln (för att inte glömma handbojorna) osv. haha, ja tack så mkt iaf gumman!

nu är det nyktert en månad, tills det är dags att fira cajsa på valborg. ska jag och malin klara detta? haha jo såklart. blir att ta tag i träningen igen istället. festandet får komma igång med sommaren igen. börja fira malins kommande student i maj. tälta kanske? haha!

angående utlandet så är det billigaste hitills 31 maj till portugal, the strip. haha! men fick dock ett litet sug att dra till teneriffa då dom hade ett lyxigt rum för 6 pers ledigt i mitten av maj. jacuzzi & bubbelbad på rummet! haha, not bad not bad. dock var flygbiljetter dit inte billiga just då så vi får se vad det slutar med. mamma ska ringa imorrn igen och checka vidare. en sak vet jag, iväg ska vi!

nu är det nog dags för sängen, har vart en lång dag känner jag.
sov gott gott folk!


som vanligt ett btw, det är ju rätt kul att man skapar debatt. haha, det ger en motivation att fortsätta ;)
tydligen har jag inget liv (den klassiska när folk blir upprörda). okej, vi säger så här då.
jag har inget liv men jag har i alla fall en framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback