deltid nästa?

blev att jobba idag också, 12-18. rätt skön arbetsdag alltså.
chefen upplyste mig om att dom söker deltidsarbetare nu (än är jag ju bara extra vid behov), som han vill att jag ska söka ;)
han gillar "anja persson", men det var väl ingen nyhet. kanske finns goda chanser för mig att få jobbet alltså, dock har jag ju sagt att jag ska resa bort till hösten/vintern så vi får väl se.
ansökan ska iaf vara inne imorrn så nu måste jag sätta mig och skriva den, för hand(!). inge mejlande här inte, jobbigt, haha!

sen har jag tagit mig i kragen och tränat idag igen, härligt. beach 08 here i come!
tog även en promenad med hundarna och tog med mig bollen, saknar fotboll ibland.
lite skills verkar sitta kvar faktiskt, haha. får bli att dra och lira på sandgräs nån dag här :)

nu ska jag skriva den här ansökan iaf.
imorrn kmr sara på besök, trevliiigt värre! på lördag blir det nog fest, fest, fest som fan!
det är hårt arbetande jag värd, haha.

trevlig kväll/natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback