idag känner jag mig rik...

då har lönen kommit in. kontoutdraget är en ganska behgalig läsning trots en massa minus :)
länge sen jag varit såhär rik. frågan är faktiskt om jag någonsin varit rikare? haha tror inte det, poor kid.

idag har jag jobbat, liksom igår. skönt att ha något att fördriva dagarna med.
vilket underbart väder det vart också, gosh! då är det väl bara att förvänta sig snöstorm imorrn? nej, fy inge mer sånt. dock skulle det vara rätt typiskt eftersom jag och felicia planerat att mysa på stan imorgon. ta en fika, kanske shoppa lite. eller för mig blir det nog mer "fönstershopping". typ se, men inte röra!
kanske neshti hänger med också? vi får se :)

nu ska jag käka lite kycklingsallad osv, mumma!
pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback