konsum norrbotten

ftw, fast jobb på coop nu! riktigt nice, chefen gillar anja pärson :)
verkar inte göra nåt att jag ska ut och resa. förhoppningsvis har jag kvar jobbet när jag kommer tillbaka!
vi får se vad det blir för anställning, nån form av deltid blir det ju iaf.
säker inkomst varje månad, jag klagar inte!

annars har det varit en riktigt bra dag idag. riktigt underbart väder. var med josse och träna, ett hårt pass blev det!
sen gick vi hem, jag gick i endast linne och byxor såklart, haha. vilken sommarkänsla det gav :)
köpte presentkort till morsan som fyller 50 på söndag, presentkort på holiday spa. det är hon värd!
blir nog även en finare vinflaska.

imorrn blir det jobb igen, kort dag 7-14.
till kvällen ska vi väl hitta på något skoj, hoppas vädret fortsätter vara vackert!
nu ska jag kolla lite sista minuten resor.
om jag nu inte måste stanna hemma och jobba istället!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback