LOL

söndagkväll.. trött som ett as. känns allt oftare som att man får 2 dagars bakfylla, haha. levern är slutkörd!
lyckades inte hålla mig nykter i lördags, någon som är förvånad? ;)
börja med att jag, malin och cajsa drog till jenno. ladda upp för party på bussen med bland annat "parta lite granna", haha mkt uppskattat tror jag!
väl där fick vi ju höra att folk håller koll på en, HAHA. totalkrossa deras fina singstar-försök och drog ett fint strul för att visa hur mkt vi tagit åt oss. hoppas vi gav dom något att snacka om..
sen drog vi vidare till jv en sväng. träffa på kapten bland annat, haha.
vidare in till stan och en sväng på olle!
satt där och snacka, drack lite osv.. träffa på en arbetskamrat från coop också, trevligt trevligt!

sen bar det vidare till efterrätt hos jv.. dock var det lite trött stämning där så vi drog vidare mot haraldsson.
lite bättre fart där! whiskey, historier, lammkött och unibet.

"nyfött lammkött är sött, kom så har vi det gött"
haha, vi tog väl hand om lillpojken!
somna runt 9 kanske.. dock blev man väckt av slag i huvet och diverse tacklingar, nämner inga namn.
jag ska ge igen!
tvungen att kliva upp runt 12 redan, snabbt hem och byta om till arbetskläder.
sen var det en lång arbetsdag, 13-23. efter det stupa jag i säng kan jag lova!


idag har varit en fin dag, underbart väder.
jag och malin tog högtalarna och promenerade till willys för att handla käk.
blev tacos och glass med banan + smält choklad till efterrätt! underbart gott, blev mätt som ett as.



image45



image46
den utsökta efterrätten
(förutom att chokladen stelna till is...)


nu är det dags för sängen tror jag.. jobb imorrn från kl 7, tungt.
gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback