lönspec

trevlig överraskning som väntade i brevlådan när jag kom hem från stan nyss.
lönebesked. 15145 kr efter skatt, inte illa :) detta måste ju firas.

blir fest ikväll. malin ville testa på fenomenet "after work". sen blir det ut och tömma baren!
får väl se vart kvällen börjar och vart den slutar, blir alltid roligare när man inte planerar allt för mkt.
men nu har jag ju iaf en lön att sprätta iväg, även om jag får in den på kontot först nästa vecka.
ikväll är vi på lammköttsjakt! kanske måste knäcka någon kycklingnacke om en sådan kommer i min väg ;) haha hotad, som vanligt.

veckan har i alla fall bestått av lite jobb, lite träning och såna där vanliga saker. införskaffat mig högtalare till mp3n, måste ju få uppmärksamhet på något sätt. i'm desperate!

nu ska jag slå igång emils ljudsystem, poppa lite uggla - kung i baren!
för det är vad som gäller ikväll.

SYNS I DIMMAN!


måste tillägga som malin påpekat många gånger. detta gäller både hennes och min, "välkommen till partybloggen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback