mera lammkött!

ännu en helg till historien, haha.
blev ju fest igår igen, starta upp runt fyra på eftermiddagen. knappt hunnit bli nykter från dagen innan!
drog till malin där vi satt och snacka, drack och njöt.
hooka upp "fest" på tuna. just när vi skulle dra banka det rejält på dörren, vem fan?!
haha paaso den oblyge. haha "det luktar kebab här inne?" wtf? haha, jaja.
sen kom skjutsen, drog i 190 knyck till tuna. var bara att hålla i sig!
väl där hörde vi inte hemma. fjortissnacket kom igång rejält, försök att imponera? ett tips, håll käft.
väldigt coolt att snatta och pissa inne på coop. blanda tabletter hejvilt osv..
jag och malin satt väl mest och undra om vi skulle skratta eller gråta?
sen fick vi ju veta att det är bäst att hålla sig på "den goda sidan" med vissa här i stan, haha det blir svårt. sara vet vad jag snackar om, "hello grandma", hahah ;)

jaja, sen blev det vidare till en inflyttningsfest.
vi kände väl att vi inte passa in där heller, det var verkligen inget drag heller.
fick bli första bästa buss till stan istället!
hooka upp med malins gamla klasspolare osv. direkt vi kom in på festen blev det lite go musik, ken ring.
jag och malin shotta upp spriten plus lite annat det bjöds på samtidigt som vi kolla på fotboll.
sen drog vi vidare ut på olle.

träffa lite olika folk.. från gamla klassen, pessimisten osv.. my och co kom också ut, trevligt!
blev nån cider och lite hederlig tequila för mig och my för att gå tillbaka till sunny beach.
dock spillde någon ut en av mina, bluuääh.. sorg, haha.
blev även lite spindelmannen osv, haha var rätt skoj!
jag och malin bröt oss även in på den "trasiga" toan, haha. vi betedde oss som om professionella inbrottstjuvar, snabbt in - snabbt ut! haha

efter olle drog vi förbi statoil där vi mötte en arbetande ronny. haha, "bli inte röd om kinderna".. "vi bits inte.." haha kul! påväg till tasty för att hämta mat sakta en gammelmerca in vid oss. HAHA skjuts till tasty av lammkött. vi gillar att angripa lammkött vad gäller deras ålder.
rolig överraskning fick jag idag på msn.. "var de värt att åka fet tysk med lammkött? ;)" haha stenvärt!
det måste vi göra om, hahah flummigt.

sen blev det lite efterfest i stan där vi förfesta. privat taxi hem med kir som vanligt. hahah börjar bli rädd för han faktiskt, men det är kul!

idag har det varit lugnt. promenerat lite, kollat fotboll osv. nu sitter jag här med en kaffe!
långt inlägg det blev, men om inte ni tycker det är kul att läsa så vet jag att jag själv kommer finna det roende att läsa om någon vecka igen, haha. alltid kul att tänka tillbaka på festkvällarna, alltid nya äventyr.

hoppas ni också hade en trevlig helg så syns vi nästa!
haha peace.

Kommentarer
Postat av: Sara

jaa, det är väll lite sådär ändå. visst hade det varit bra som ett extra jobb men jag hade ju hellre haft något annat. det är ju inte direkt piceofcake att sälja ;)

2008-04-15 @ 07:20:55
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback