modebloggare

måndag har varit en bra dag!

ledig som jag varit började dagen med en långpromenad till svartöstan och tillbaka för att rasta tzuni.

senare vart det träning med jossan, gick på passet core vilket är riktigt bra. magen ska bort till sommaren ;)
sen blev det en jävla massa "kärringmaskin" också! man kör hårdare för varje gång nu
så där brände vi rejält med kalorier, haha.
maten på bordet när man kom hem, en bra fotbollsmatch och kaffe á la pappa till efterrätt.

nu ikväll har jag suttit hur länge som helst och internetshoppat.
eller har en massa på g iaf. det blir som ett beroende, jag vill ha allt!

                                                                                                                
                                                        dom cremefärgade för mig                sött set från halens          

                                     
                                                                                           
                                                                          detta populära linnet var på rea och
                                                                            är nu påväg till mig! beställt alltså.


sen blir det en hel del mer tror jag. men det där ska jag ha!
nu ska jag kika vidare eller snart sova, jobb imorrn kl 12.
sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback