superínsektsmodern

jag har insekter under huden, dom äter upp mig inifrån, som parasiter.
jag känner en äggsäck i tanden, måste rycka ut tanden!
det är min läkare som injicerat dom i mig, jag är insektsmodern, jag är insekternas mamma! jag har fött dom!

haha, blev film med magda och malin igår, "bug". verkade vara läskig men det var en stor besvikelse,
man skratta mest! sen att det inte var en enda insekt med i hela filmen gjorde den inte bättre. nej, inget att rekommendera!

malin sov här ;)
haha, blev lite samtal till vissa p där vi ville ha hjälp med insekterna som är under våran hud.
hahah, vek mig nästan dubbel i skratt nån gång där. hahah superinsektsmodern!
that's me, "jag är knas i skallen".


ser ju ut att kunna bli sol idag och isf ska jag och malin ha picknick på mitt garagetak, haha!
är ju svart tak osv så solen lär ju leta sig dit, vi får hoppas det inte blåser så mkt bara.
haha, det blir nog mysigt ;) sen blir det att träna en sväng och jobba några timmar ikväll.
skönt med 100% OB. yeah, nu ska jag gå ner och få i mig frulle.

ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback