66..

angående sockersuget så gick det sådär, höll mig två dar iaf! haha
men det har ändå gått ner, var väl några dar där då det var extremt av någon anledning.

66 dar kvar nu tills vi börjar våran resa. felicia har kollat upp vaccination osv nu, vi skulle ringa upp igen i september o få tid. nu börjar planeringen verkligen ordentligt.. snart åker vi!
fatta hur kul det kommer bli? troligtvis något jag kommer sitta och berätta om för mina barnbarn när jag är gammal ;)
nyss var det över 80 dar kvar, gah gah gah.... LYCKORUS!


nu ska jag städa rummet medan jag lyssnar på soja, härligt. ibland gäller det att uppskatta små saker här i livet :)
se livet från den ljusa sidan. haha, har detta nåt med det rus jag är uppe i nu?
förresten så blev jag fadder för någon dag sen, det var på tiden verkligen. 200 kr/månad är ingenting! det är lycka att veta att jag hjälper andra som inte har det lika bra som en själv. tänk hur tacksamma de lär vara för minsta lilla här i livet? värt att tänka på.

städa var det, ciaobellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback