sockersug..

nu har jag kommit in i en period av extremt sockersug, har aldrig vart med om liknande?
har tömt huset och delvis coop på godis, kakor, glass osv i någon vecka nu iaf.
insåg hur illa det var idag när jag börja planera min "arbetsväg" för att ta mig till godispåsen som stod ute på lagret. antog att den var till för alla, haha! seriöst..

"om jag plockar upp dom här krukorna och sen för skräpet, tar lite godis. går tillbaka och plockar upp några väskor och sen går tillbaka och tar lite godis. går ut och kollar vem jag ska lösa i kassan och sen plockar med mig lite godis i fickan påväg till kassan"

därför är det stopp nu, tillfälligt. om jag nu lyckas. en dag är svår nog, ska väl försöka hålla mig i en vecka iaf. lyckas jag gör jag det bra!
för skojs skull ska jag skriva i bloggen varje gång jag får tanken att sätta i mig något onyttigt socker, kan bli kul att se.
nyss var jag ner och lukta på kakorna. (typ det enda som onyttiga som finns kvar i huset) hahaha asså sjuk jag är. lyckades iaf motstå dom, hahah! åååh dööö..

jag har verkligen kommit tillbaka till den där sockeråldern man hade vid 10 år kanske.
nu ska jag ut med mina vovvar och sen blir det sängen! kan inte beskriva hur trött jag varit idag, sjukt.

så gonatt och troligtvis på återseende!


BTW, 75 dagar kvar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback