sugen

suget har kommit och gått rätt rejält. kan ni gissa första tanken som slog mig när jag klev in på lagret idag på jobbet? GODISPÅSEN! men nej, jag tog ingen. dock såg jag den stå där och glänsa.
även på lunchen kände jag lite sockersug och speciellt direkt man kom hem. såg t o m kakorna sticka ut ur paketet i skafferiet. men jag håller mig clean än så länge, haha!
faktiskt rätt jobbigt att jobba på coop, speciellt tidigt på morgonen då man traskar förbi baket ett antal ggr och känner lukten av nygräddade weinerbröd osv. det är bara att blunda och hålla andan som gäller ;)

haha jaja, har just dammsugit hela mittenvåning. duktig känner jag mig. funderar på att dammsuga här uppe också, även om det ska vara emils uppgift så tvekar jag på att han fixar det.

söndag åker sara, om 74 dagar åker jag!
läste lite igår, en som tipsa om antigua i guatemala där man kan gå på en guidad tur till en vulkan och stå en meter från en kanal av flytande lava lika bred som en fotbollsplan. en meter ifrån!
fatta vad coolt :D haha, det vill jag också göra. måste tala med felicia!
kanske man kan ta vägarna förbi mexico också då, hade vart nice.

nu blir det käk! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback