back where everything started :)

antligeeen tillbaka i Rio!
gud vad jag har saknat det anda, det har ar verkligen hemma for oss :)
sjalvklart har vi haft svinkul overallt och fatt se en javla massa norrut, men Rio ligger anda i topp!

"Rio Backpackers - probably the best hostel ever"

sa javla skon stamning det ar dar assa, jag vill stanna har och nu for alltid, typ..
alla ar som en stor familj!
vi kom hit tidigt i torsdags, forsokte gomma oss for att gora nagon fin entré men Celeste hitta oss.
vilken gladje det var att traffa dom igen, alla blev helt till sig, haha! sa javla skona brudar.
de hade t o m gjort ett minne av oss i baren, sparat och dekorerat baren med varan spritflaska i mitten. den dracks dock upp igar, men flaskan ska sta kvar for alltid :)
minst lika skont folk nu som forra gangen. vi har hittat varan radarpartner aaron fran australien. sa javla gjuten kille om man sager sa. hahaha man kan inte ha trakigt med honom. sen ar det tva svenska tjejer som verkar vara lika mycket svampar som oss nar det kommer till alkohol. sen en javla massa andra ocksa, omojligt att rakna upp alla, en hel familj helt enkelt :)

i torsdags var det iaf fest, drog ut pa nan klubb. kande oss dock ganska nyktra sa vi tog en capirinha, sen ar allt svart for mig. vakna upp i sangen dagen efter och typ "vad hande?" garanterat att jag fatt nan drog i min drink. felicia sa det ocksa, forst var jag helt klar och sen mitt i allt helt okontaktbar typ. hon har aldrig sett mig sadar, sa det var definitivt inte alkoholen som var orsaken. men allt gick iaf bra och en fran vart hostel hade foljt mig hem och tagit hand om mitt pass, tack angel! hehe

sen var det fest igar igen, hela dan varje dag pa rio backpackers :) javligt skon stamning pa hostelet sa vi kom ut ratt sent. dela taxi med aaron och en till snubbe. att en taxiresa kan vara sa javla harlig, haha! pumpa partymusik pa garnet, med varldens bas, typ techno. samtidigt kor man genom Rio med all dess puls osv, sa jalva nice har borta alltsa!!!
skapa vart eget band i taxin osv, haha sa kul man har.
klubben vi for till var iaf med typisk brasiliansk musik, alla dansa och drack som fan. kul var det aven om man inte var speciellt full. skulle egentligen inte dricka alls igar men det ar svart att halla sig ;P
var iaf dar till 4 kanske innan vi drog ut och kaka lite kycklinghjarta osv, hehe japp det ar gott!
drog aven runt en svang pa streetpartyt men regnet fick oss att dra tillbaka till hostelet ratt fort.
dar fula vi runt lite och var hogljudda innan man somna in gott.

om 2 h ar det dags for boatparty igen. haha "we're back" !
TA OVER BATEN, bokstavligt talat. halva hostelet ska dit sa det lar bli nice :)
supa sonder baten, den ska fan inte komma i hamn igen, haha.
var javligt nice sist och idag tar vi med kamera sa ni far lite mer bilder kanske!
nu ska jag snabba mig lite har, sen ar det tillbaka till hostelet och dra forsta groggen.

stackarsjavlalever.akut.nu ;)


mer bilder har kommit in pa pixbox, check it out, ganja.pixbox.se

nu ar det FEEEEEEEEEEEEEEST! solong

Kommentarer
Postat av: Tääjääs

Hahahaha fy fan anja, du rockar verkligen loss där nere ;)

2008-12-20 @ 23:39:28
URL: http://taejaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback