checklist, haha

jag missa tydligen lite pa forra inlagget om batpartyt. detta ar vad jag har fatt pafyllt.

vad hinner anja gora pa ett batparty:

x Bokstavligt talat jagat Bruno (han som jobba dar i baren osv) over hela baten, varfor vet jag inte.
x Skallat en kille ordentligt (han borja tydligen kanske bloda lite). Troligtvis en "olycka".
x Bitit en kille nar jag hangla med han, ganska ordentligt. Inget tandande, utan ren idioti.
x Flashat brosten for hela baten, ~ 100 ggr.
x Ramlat av baten, likt en kullerbytta.
x Blivit erbjuden att smaka av Annas drink, svara med att inte saga nat utan bara ta drinken och halla den over henne.
x Strulat med minst en kille till, plus att jag forsokt med Aaron pa nagot vis.
x Luggat Aaron.
x Fuckat at folk samtidigt som jag gjorde den dar porriga dansen.

Aven detta som jag skrev i forra inlagget:

x Smallt ut massa drinkar for nan brud och sen varit kaxig och vagrat betala for dom.
x Dansa pa buffébordet, ~ 20 ggr.
x Porrdans pa hogtalare och vinka upp folk. 
x Ramlat i en trapp.

Tror det ar allt men har fatt sa mkt berattat hitills sa har sakert glomt bort en del av sakerna, men det kommer in senare isf ;) Har inte heller traffat alla som var med pa batpartyt sa det finns sakert fler som har lite historier.
En som inte var med pa batpartyt kom nyss och sa ungefar, "how are you today? i heard you went insane on the boatparty yesterday" that's for sure.

nu har jag bara en minut kvar av internet-tiden.
maste dra, enjoy!

/ eran stekarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback