GOD JUL SVERIGE

god jul dar hemma!
kanner inte riktigt av den dar riktiga julstamningen har borta da det ar ca 35 grader, sol och ingen sno sa langt gud kan se. har iaf slagit in de sista julklapparna till ferran och de andra vi ska ge till och vi har julmusik i koket har pa hostelet sa om man verkligen forsoker sa kan man kanske ana att det ar julafton :p

vi har inte druckit alkohol sen i lordags, utan bara tagit det lugnt vilket var valbehovligt. vi ville inte heller kanna oss sega idag da det ar barbeque har pa hostelet. massa grillad mat, sallader och gott dricka :)
tror faktiskt det endast ar vi 4 tjejer fran sverige har som egentligen firar jul idag, resten firar imorgon men festen ar iaf bestamd till idag.

men just idag hade man garna vart hemma i kylan, haft lite sno (?), umgatts med nara och kara och myst som man gor pa julafton. och framfor allt svensk julmat, jesus vad gott det hade varit :)
men man kan inte fa allt har i varlden!


nu ska jag ta mig upp och se vad som hander. onskar iaf alla mina underbara vanner och hela min familj och alla som vill ta at sig en riktigt javla god jul!!! hoppas ni har en supermysig dag, ater ihjal er och far allt ni onskar er :)
saknar er alla oerhort mycket!

love from rio de janeiro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback