GOTT NYTT AR!

idag smaller det, dagen med stort D!
copacabana, varme, 2 miljoner manniskor, pumpande musik overallt - DET SKA BLI ETT STORSLAGET NYAR!

felicia kom just ner fran overvaningen med en overraskning, vi har fatt en spritflaska! hehe lycka.
"to sweden", haha man tackar :)

i mandags somna vi tidigt efter en hard natt. men igar var det dags igen, barbeque har pa hostelet.
fullt med folk, minst 60 pers och varre ska det bli idag. alla at, drack, umgicks och hade kul.
har kommit 5 nya svenska tjejer, verkar vara ratt party faktiskt. sen har vi en svensk gabe ocksa sa hela 10 svennar nu. vi tar over! efter ett antal glas borjade dinking game som vanligt. hahah ett nytt dar man far svepa ackliga blandningar hela tiden, hahah! slutade med att man vart javligt full. minns inte varfor eller nar men sluta iaf med att jag drog ut pa aventyr igar ocksa. drog hem till paketet i typ pyjamasklader, haha. traffa hela familjen, satt och snacka med dom, klappa hunden, at middag. sen drog vi tillbaka hit en svang for att jag skulle fa byta om och drog vidare till nan klubb med electro musik. dansa i sakert 4 h non-stop, drack massa vodka, forst med red bull sen helt rent :s
vi hade iaf javligt kul! hade med mig kameran ocksa, aven om bilderna varierar i kvalitet och jag bara kom med pa 2. tack och lov tappa jag den inte iaf :) efter det drog vi hem till honom och drog upp pa hans hustak, vilken utsikt (!) men jag som ar hojdradd var javligt skraj. huset har 20 vaningar :s
kameran hade da dott sa kunde inte ta nagra bilder tyvarr. vi drog aven och at innan vi dacka pa sofforna i hans vardagsrum. vakna upp och blev bjuden pa frukost med hela familjen. snart dags for giftermal, jag vet, haha.
promenera hem vid 12 och sen dess har vi bara chillat har och bakat chokladbollar.

om nagra timmar ar det dags att starta firandet har, lar bli en kvall/natt att minnas :)

GOTT NYTT AR ALLA DAR HEMMA IAF, HOPPAS NI FAR EN TREVLIG KVALL!


xoxo stekarn

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskling! kom heeem, miss you like hell!

2009-01-03 @ 22:41:39
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Sara

jag saknar dig baby :(

2009-01-04 @ 03:03:44
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback