laddar upp for ett storslaget nyar!

2 dagar kvar till nyar, det kommer bli GALET !

i lordags vart det en tidig kvall som sagt, behovde verkligen sova ut ordentligt.
sen igar var det fest igen, massa javla drickspel som vanligt som resultera i en god fylla.
fick ett farligt samtal och besok. bestamde mig for att fara pa ett farligt aventyr ensam.
drog till en bar med 2 farliga broder och hitta min morfar, som jag kallade en riktigt gammal gabe.
satt dar och drack lite, skala med honom innan vi drog vidare till en storre bar.
efter ett tag dok mina vanner fran hostelet ocksa upp men stallet var inte riktigt i min smak, for lite party sa jag drog vidare pa mitt farliga aventyr, haha.
drog ner till copacabana och blev overskoljd av nan vag pa stranden, borja klattra i byggstallningar for att hitta en farlig plats, hahaha!!
sluta med att man drog ivag till ett farligt stalle. speglar i tak och runt om, roomservice, bastu.
jag ska inte klaga, det var en natt att minnas, haha. frukost pa sangen imorse, mera dricka :P
fick aven lara mig lite kick-boxning!
kom iaf hem for ca 2 h sen, ratt trott nu faktiskt sa blir nog en tidig natt idag ocksa.

nu ska jag surfa vidare, love motel ftw, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback