POOLPARTY!

da tar vi en ekvation till att borja med.
vad blir det om man tar en anja, en felicia, en liter vodka, 30 icke-engelsktalande brasilanska grabbar och en javla massa tequila???



du hade ratt, POOOOLPAAARTY sa det star harliga till. hahaha :D


ja hur ska man sammanfatta det? GALEEEEET KUL!!! fakka ur totalt helt enkelt.
man ar ju tvungen att visa vad man gar for pa varje nytt stalle man kommer till.
dra kanonen 500 ggr, shotta tequila , pissa i handfat?? hahahhahahaha SKJUT MIG!!!! SNALLA :D
aaaah hur stort kul har man inte, jag lever verkligen livet. och imorgon har jag vart borta en manad, sjukt fort tiden gar.
jag vill inte heeeeeem. ta ner alla nara och kara hit sa lever vi livet tillsammans :)


iaf sa borja kvallen ratt lugnt med att jag och felicia sitter och ater och kanske 15 killar sitter o glor pa fotboll. fragan ar om vi eller fotbollen var mest intressant. alla brasilianare glor ju i stort sett som om man ar fran rymden..
haha som vi brukar saga att vi ar nar de fragar :p
sen borja vi sakta dricka for oss sjalva dar vid poolen, medan mer och mer folk stromma in. (endast killar... :s)
till slut var det en enda stor javla poolfest!!!
roligt nar man knappt kan kommunicera med de flesta, men det rackte bra med att kunna saga "tequila", "loca" och sjalvklart "ska ni fa er naaaa" och sen dra kanonen 500 ggr och shotta en javla massa alkohol fran hoger och vanster.
sen vet ni alla att det som hander i poolen stannar i poolen ;)

man har ju aven blivit valdigt talig for alkohol, jag och ferran delar alltid pa en liter varje partykvall och sen blir det oftast en hel del over det. igar vart det val runt 8 tequila for mig och varan sprit ar slut. vi bjod kanske pa 2 groggar...
bor man vara orolig kanske? haha
tror vi kommer vara val ihagkomna av alla vi traffar under den har resan.


en annan sak som ar lite rolig har borta ar att alla tror att man ar mkt aldre an man ar.
inte bara brasilianare utan aven andra backpackers fran hela varlden.
dom tror aven alltid att jag ar aldre an felicia, borjar jag fa rynkor? :s spriten tar pa mig kanske...
iaf tror alla att man ar 23-25 ar och felicia nat ar yngre.
senast idag var det en 21-arig amerikan pa vart hostel som gissa pa 25, hmm...
kommer jag da se ut som 30 nar jag ar 25? :p


nu ska vi snart ata tacobuffe, sen blir det.... ja du hade ratt igen, POOOLPARTY!
haha saklart :D ar ju sa sjukt varmt ocksa sa ar javligt skont att bada hela tiden..
maste bara forbi affarn och inhandla dagens dricka.
vi ska aven forsoka bli lite mer kulturella under varan resa sa vi hinner se lite av landet.
men vi far val se hur det gar med den saken ;P

nu ar det dags for mig att plocka fram VINNARSKALLEN igen for nu ar det FEEEEEST!

solong locos!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback