they try to make me go to rehab...

i say no nO NO xD

na seriost, idag kanner jag for forsta gangen har borta att jag verkligen skulle behova rehab.. en lang javla rehab!
totalt sonderslagen idag, hahah.

stukat tarna?, bulor, feta blamarken, sar och allt man kan tanka sig.. hur? ingen aning :P
boatparty vart hart. som vi sa innan "vi ska festa sonder baten, den ska fan inte komma i hamn"
efterat sa jag dock argt nat i stil med "det var fan bara jag som var full, era mesar"
hahah suck, skjut mig.

borja med att man tog en "shot", ca 1 1/2 dl sprit rent rakt upp och ner.. blev nagra klunkar istallet for en shot, fyfan!
alltid samma installning, maste visa vad man gar for. inte bra, inte bra :)
efter det har man lite luddiga minnen av diverse saker. var forst i vattnet iaf, haha.
sen dansa jag pa buffébordet, drog nan halvporrig dans pa nagra hogtalare och vinka upp folk, haha ojoj.
sexig man ska har varit ;P

alla skador ska tydligen ha kommit av att jag ramlat i en trapp, inget jag minns men hade tydligen sagt det till alla och dom flesta lar val ha sett, haha!
har ocksa fatt hora att jag holl pa att borja braka med en kanadensisk brud fran nat annat hostel. hade tydligen smallt ut 3 av hennes drinkar och hon ville att jag skulle kopa henne en ny. jag hade da kaxigt sagt "i don't owe you anything, you can't prove it" och glidit ivag. hahaha suck varfor? michelle fran vart hostel hade iaf betalat en drink till henne istallet for mig sa att det inte skulle bli mer brak.

tiden gick iaf valdigt fort, minns att jag dansa, dansa och dansa typ. helt plotsligt var vi i hamn och alla fran vart hostel var borta utom svenska anna. sa jag och hon drog ut till nan storvag och forsokte lifta. stod mitt i en 5-filig vag och forsokte stoppa nagon, livsfarligt :P sen drog vi sa kallad "springnota" pa bussen, haha. drog pa nan bar, fick lift till en annan bar. haha ja, hur fan beter man sig har.. tappa sedan aven bort anna och sluta med att jag promenera langs hela stranden pa copacabana ensam mitt i natten i kanske en timma for att ta mig hem. hade kunnat sluta illa, men allt gick bra och jag lever, iaf halvt! haha

ja, ikvall ska vi da fan ta det lugnt, inge fest!
hoppas alla pa hostelet ar med pa en umgangeskvall med kort, snacks osv. hade vart trevligt :)
kopa lite julklappar maste vi ocksa.

nu ska jag rehabilitera mig sa gott det gar.
och det gor man val enklast med en spritflaska, hahaha

PEACE


Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså gumman, du måste lugna ner dig man blir ju orolig!! hahaha alltså du skrämmer fan till och med upp mig nu! DAGS ATT LUGNA NER SIG! love you bejbi! <3 KOM HEEM NÅNGÅNG!

2008-12-21 @ 20:14:30
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback