tired as hell

satan i gatan vad trott jag ar efter denna 3-dagars. julfesten var ju en fest i sig.
borja dricka vid tre pa eftermiddagen, fick val sammanlagt i mig minst 8 dl sprit under hela dagen, skadligt!!!
var ju barbeque sa det var en massa javla folk, god mat, massa dricka och harlig stamning :)
hade julklappsutdelning, fick massa smaskit.. var saklart tvungen att visa vad man gick for aven den har dagen.
drog nan "shot" med ren sprit, nagra klunkar blev det.
framat kvallen blev stamning sa javla grym. vi var javligt manga, spela spel sa folk fick svepa som fan! sjong olé olé olé,
dansa, skrek och levde om som fan! i drickspelet vart det vattenfall hela tiden och sjalvklart ar man sa dum sa man tar allt varje gang. groggar med 50/50 minst, fyfan!
efter drinkspelet ar minnet mkt svagt, men har fatt se bilder av att jag dansat pa bordet och pa baren. rivit ner en lampa och rivit upp en del av taket! hahaha suck....
sen hade jag tydligen gatt och dackat. folk hade forsokt vacka mig men forjaves :P

vakna iaf vid 2-3 igen efter en nap pa 2 h. fick da med mig en av de svenska tjejerna ut for att gora copacabana osakert, hahaha!! "det ar fan bara jul en gang i livet". drog ner i vattnet en svang, kopte en capirinha vid stranden. gav min egna present till allihop vilket fick dom flesta att springa efter oss, tog massa bilder med fula jalvar, haha. forsokte aven komma in pa nan fest i nat hoghus vid stranden, men he gick inte for att ellis inte hade nagra skor (?).
hahaha det var definitivt en jul att minnas iaf xD

sen torsdagen var hyfsat sansad for att vara mig. manga var ratt slitna fran dagen innan men vi vart iaf ca 10 st. nagra allt for taggade grabbar varav en dacka alldeles for tidigt. vi drog ut pa en klubb iaf, men musiken var inte riktigt i var smak.
sluta med att vi lifta hem, vilket lyckades annu en gang. hemma hitta vi den dackade grabben pa golvet. drog upp han i soffan dar jag hitta en lockande flygplanstejp. masterverket finns pa bild, hahaha stackars javel!!

igar var det fest igen, fredag for fan. spela en javla massa roliga drickspel och fick en rejal fylla! senare tog vi oss ut men alla var sa sega sa jag och ferran drog ifran alla andra och drog till nattklubben melt.
dunka plat men musiken pa hogsta volym hela vagen dit, haha. TAGGAD SOM FAN!
val dar svepte vi en capirinha var i kon, sen var det festligt. musiken var jagvligt bra och javligt mkt folk.
tappa bort felicia ratt fort, men hitta mig na lirare att hanga med. slangde ivag nagons bors, varfor vet jag inte :p haha!
sluta iaf med att jag kom hem till hostelet 11 imorse. ratt manga som vart lite oroliga, sen fick jag beratta min story for i stort sett alla. ett forsenat paket, ett farligt sadant, haha!

idag har jag varit sa sjukt trott, har i stort sett blundat vad jag an gjort. ska vara skattjakt har pa hostelet ikvall, sen blir det nog sangen. skulle inte ta mig ut hur mkt jag an forsokte ;P

daremot blir det nog fest imorrn igen, favelaparty here we come!
ciao amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback