ruff than tuff

tung låt lyssnar jag på nu, sons of gaïa - ruff than tuff. sitter vid emils dator så man har ljudsystemet vilket tar musiken till en helt annan nivå kan jag lova. skulle kunna sitta här i flera timmar och göra absolut ingenting!

helgen vart tuff faktiskt. mycket ståhej som sagt, fick knappt en lugn stund men det var ju mitt eget val. att inte jobba var ju knappast ett alternativ. festen vart här i huset, eller förfesten. vi blev några tjejer, ferran kom också efter ett tag, kul! ett antal shottar senare tog vi oss ut på olearys, haha strulet var det bästa under hela kvällen. blockera dörren tsm med malin ;) haha lite last year kan man säga! sen for vi hem och myste ihop hos malin, sov väldigt gott den natten.

dagen efter blev det en traditionell "walk of shame", bilder ser ni på malins pixbox, haha!
sen vart det ju jobb resten av dagen och kvällen.

idag har jag också jobbat, fast på dagis. barnen börjar ju känna igen en nu. förr har jag inte varit överförtjust i barn. jag har ju aldrig haft nåt emot dom så, men har inte sett nåt kul alls i att leka eller umgås med dom. men känns nästan som att man längtar tills man kommer dit nästa gång, haha.

nu ska jag chilla vidare här vid datorn tills huset befolkas av mamma och emil som kommer från jobben.
hoppas ni har en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det blev träning igår, for ut och sprang intervaller på en backe. Kännde mig lite dum men vad gör man inte för att driva bort kärlekshandtagen. Ska ut och promenixa snart igen känner jag!
/blekfet

2008-02-13 @ 10:07:22
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback