the party is in you!

hahahahha, för härligt allt utvecklar sig, det blir bara värre och värre!
malin vet vad jag snackar om, dissen till ken ring, byz. HAHAHAA!!!!!

ikväll är det ju FEST såklart, telefontricket x100 (se upp!) och spagetti dansen! haha kommer bli bäst.
vi får väl se vart kvällen tar oss, med rätt mängd alkohol i kroppen blir det nog inga problem!
morsan vet hur det fungerar, haha hon har tydligen vart och köpt alkohol för några dar sen men gömt för mig, HAHA tur det. nu har jag iaf en whisky och en halv absolut vodka. bör väl klara mig!


HOLLA at me if you wanna be in, or be OUT.
hahahah, PEACE!

Kommentarer
Postat av: Sara

VAD FAN HAR NI NU GJORT? HAHAHHAHAHAHA!!!

2008-02-29 @ 21:46:01
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback