tough week!

bra att någon underhåller min blogg när jag själv är lite lat vad gäller saken. sen finns det väl ingen som läser heller och jag har inte så mycket intressant jag orkar framföra här.

har jobbat hela veckan förutom torsdag och ska jobba hela helgen vilket känns riktigt skönt! har ju börjat få vikariera på dagis också, josses mamma har fixat in oss där lite lätt. ska anmäla mig till vikarieförmedlingen nån dag så kanske man får ännu mer dagisjobb. rätt lugnt att vara med alla små barn hela dagarna =)

annars är jag riktigt sugen på fest imorrn och det lutar väl åt det hållet också. jo jag ska jobba på söndag, men först klockan 3 på eftermiddagen så tills dess ska jag väl hinna vakna hoppas jag. 
har jag tur kanske man får ta huset imorrn och isf smäller det rejält! 

nu ska jag gå ner och kolla vem som kom hem och se vad jag kan fixa för morgondagen!
sen är det läggdags, måste orka med allt ståhej imorrn.

godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback