det ljusnar!

woho, fick just hem ett lönekuvert från konsum norrbotten. 3500 för 5 dar är inte helt fel faktiskt. har räknat ihop allt jag sparat nu och är uppe i ca 11000. shit, läääänge sen jag var så rik, haha! dock så är jag skyldig mamma en hel del pengar. men i mars får jag ju igen det plus ett rejält överskott så det är lugnt. det ljusnar minst sagt på den ekonomiska fronten.

jag satte ut nya annonser för mig och josse till annonstidningen i onsdags. fått napp på flera håll faktiskt! massa som vill ha hundvakt osv. kan nog tjäna in ett antal tusen på alla småjobb, helt klart värt det :)

nu ska jag plugga lite teori, sen ikväll blir det nog att slappa hos malin med gänget. får se vad vi hittar på!
ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback