onsdag natt

varit lite seg på att uppdatera bloggen sen jag kom hem från söder. ska nog söka jobb där nere till våren/sommaren. faster vill att jag skulle söka på stena line och sen bo hos dom när jag var ledig. kommer säkert vara trist att inte ha kompisar där isf men det är det värt. får ju åka upp och hälsa på rätt mkt!
nåväl, vi får se hur det blir med den saken.

idag har jag haft milda här, tjänat lite pengar. sen var jag och josse till gymmet, hurtigt av oss (var där igår också och blir nog även en sväng imorgon). så skönt när man känner att man är igång!

har även tagit tag i körkortet ordentligt igen känner jag, nu ska det i hamn helt enkelt. har fixat programmet till datorn och pluggat en hel del (jämfört med tidigare iaf). det har gått bra också faktiskt. brukar ju ha rätt lätt för att plugga in saker så det känns som att jag fixar det när det kommer.
imorrn blir det att övningsköra med mamma igen, var några månader(?) sen sist. inte bra att skjuta upp saker. men det ska nog gå väl. ska även ringa körskolan och boka in lite körlektioner så se upp i trafiken, anja is back!

nu ska jag nog läsa lite bok, mig äger ingen. pappa tyckte jag skulle läsa den. tycker om att läsa men ändå blir det sällan av, tror jag har svårt att koppla av eller nåt.

sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback