tågresan

nu sitter jag på tåget mot gbg från sthlm. är i södertälje snart. sitter utan linser så ögonen får vila lite. det vänstra som torterades lite mer är ganska rött än medan det högra mår lite bättre tror jag. dock ömmar båda ännu. hoppas det blir bättre snart!

blev att sova på vandrarhem inatt. centralt, fräscht och med frukostbuffé. sov som en stock och käka som ett svin på morgonen. blev inte så mkt mat igår, donken på kvällen endast. skönt att pappa har med sig laptopen och trådlöst bredband så jag kan sitta här och kika runt tills vi är framme. emils mp3 har jag lånat också, ska väl köpa en egen i gbg om jag hittar något som passar. vill ha en lite mer utvecklad, så jag kan navigera bland låtarna på egen hand osv.

nu är vi i södertälje syd, uppe på en bro. (har mkt att skriva..haha) rätt grönt här faktiskt. har nästan inte sett nån snö sen jag kom till sthlm, dom verkar ha haft en rätt ovit jul här nere också. nu ska jag hitta på nåt annat att göra på internet, hmm.. kanske återkommer!

Kommentarer
Postat av: Sarrrra

ajajaj, pallar inte det där med ögonen alltså.
Men hur äre där nere? shoppar du nått?
Pöözzpådä!

2008-01-03 @ 19:44:22
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback