torsdag!

fyfan vilket pissväder det är ute, vad är det för jävla vinter vi drabbats av i år? växthuseffekt.nu verkligen.

är iaf hemma på lunch nu, jobbar 9-19 idag. jobbat igår också, skönt att få något vettigt gjort.
har ju annars flyttat in till malin en sväng, får se hur länge jag får och vill stanna? trivs iaf som hennes sambo måste jag säga. hahah gjort en hel del flummiga och roliga saker dom senaste dagarna/veckan. taco och glödlampa osv, haha malin fattar ;) sovit hemma inatt och igår men inatt blir det nog hos malin igen.

är lite dålig på att uppdatera bloggen måste jag erkänna, har så "mkt" att göra om dagarna. haha, ne men mkt beror väl bara på att jag är allt för lat för att äns skriva.
blir iaf att ta sig i kragen och träna ikväll, börjat äta riktigt onyttigt faktiskt. fyfy!

nu tillbaks till coop, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback