torsdag

usch, vilken usel dag.
snöstorm ala barnen i bullerbyn. har inte vart med om nåt värre på länge och ändå tvingades man ut.
rasta hunden i svartöstan, fick bli en riktigt snabbis.
kände mig sjuk redan igår och som jag anade var det än värre när jag vakna imorse. börjar ana en klocka likt den i sunny beach! snälla, skona mig från det. tror jag ska ringa till sjukhuset eller nåt, känns inte som en vanlig förkylning. eller så nojjar jag i onödan? känns iaf som att halsen sväller igen helt.

gud vad skönt om man kunde lägga sig och somna ikväll, vakna upp imorgon och....... SOMMAR!
orkar inte med vinter en dag till känns det som.


nåja, nu ska jag halsa mera te! ses

Kommentarer
Postat av: sara

tänk dig;
barfota, varm asfalt, korta shorts, vanligt linne, solbrända ben, mjukglass och mp3.

JAG LÄNGTAR SÅ INNI HELVETE!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-24 @ 18:20:27
URL: http://SARRRRA.blogg.se
Postat av: sara

så du har börjat dricka te nu också? får jag chansa på nått svart te med socker i?
bläääää! :)

2008-01-26 @ 15:14:19
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback