tvååker

japp, här sitter man nu hos farmor och farfar. alltid skönt att vara här, bli övergödd och bara koppla av. behöver aldrig oroa mig om att gå hungrig, haha det vet alla som vart här. asså galet! blir en hel del extra toalettbesök för att klara pressen på magsäcken ;) haha

igår bjöd pappa på bio i varberg. blev att se leo. den var bra och ganska hemsk, tyckte dock slutet var lite väl hemskt nästan. det skulle inte slutat så tragiskt, men det var väl det som var meningen. alla filmer kan inte sluta lyckligt!

sen idag har vi vart och shoppat lite nödvändigheter. behövde hitta mig ett par nya sneakers och en mp3 och det gjorde jag! en svart slimmad samsung k3 2 gb eller vad dom heter och ett par svarta sneakers, samma sort som mina tidigare. smart drag att ta svarta tänkte jag eftersom jag aldrig lyckas hålla vita skor vita mer än en vecka max. endast 400 kr behövde jag betala, i luleå kostar dom väl säkert minst 700. bra med billiga outlet märkesaffärer som finns här nere. sen hitta jag ett par billiga skor på skopunkten också men dom fanns dock inte i min storlek så kanske kikar vidare efter dom.

sen skulle det bli att jobba imorgon men tyvärr är jag ju inte hemma, hade vart skönt att tjäna mera cash, men det kommer! imorgon blir det istället en liten julafton hos faster eva med den här delen av släkten. speciellt kul att träffa alla söta småbarn och självklart min underbara faster. god mat och lite julklappar, pengar tror jag för min del :D nu ska jag ta en promenad med mp3n, om det inte blåser för mkt.

hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: sarra

tjäna mera "cash"...
HALLÅÅÅ PENGAR HETER DE!!

2008-01-03 @ 22:33:03
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback