im out!

YES! nu är det bokat. 4 november beger jag mig till andra sidan jordklotet, närmare bestämt sydamerika rio de janeiro som blir första anhalt. sen ska vi ju troligtvis runt lite överallt i syd- & centralamerika. argentina, peru, ecuador, jamaica och dominikanska republiken. det är vad jag är sugen på främst just nu.
sen får vi se vad reskassan och tiden säger. fast tiden går ju att dra ut på. ska då fira min födelsedag utomlands vilket betyder att vi inte kommer hem innan 27 mars om inget oväntat händer.  galet det ska bli :D
nu sitter man mest och läser om andras äventyrsresor dit och får tips om vad man inte får missa och vad som måste provas på.

annars jobbar jag ju mest nu hela sommaren, men det är ju lika när det är sånt här väder.
snart är sommaren slut och skolan börjar för en del. hahah, lite skadeglädje måste man få känna!
min bror fyller år idag också. firats med mat på mamma mia. gött var det!

nu ska jag fortsätta vara på gott humör!
trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback